24 oktober 2011

Måndag..

Hela dagen började med att jag kom upp i tid. Joel och jag tog sällskap till bussen och jag blev över en timme tidig till skolan. Första lektionen började med meditation med levande ljus och sedan skulle vi måla våra känslor i form av abstrakt konst. Jag vet inte, det var nog inget för mig.. Fick sitta den mesta tiden och svälja gråten och försöka hitta en bra anledning till att åka hem. Vid lunch så sa jag som det var och tog en buss. Föll för frestelsen och somnade till på sängen.. I TRE timmar.. Men jag ska fan ta mig komma upp till skolan imorgon också! Ska göra klart mönstret och klippa ut delar, det är hög tid nu! Den kommer att bli fantastisk! Sedan ska jag känna efter ordentligt denna veckan och se hur jag känner. Har bestämt börjat tveka på om jag ska studera eller ej..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar