26 oktober 2011

Bra dag!

Uppe med tuppen, väldigt ovanligt men väldigt bra! Sitter och äter havregrynsgröt och ska packa en väska och bege mig till skolan om en halvtimme ca. Katten löper något hysteriskt här och det är så synd om henne. Det är jobbigt att lyssna på klockan sju på morgonen, lika jobbigt klockan fem, och tre. Det gör lite ont i hjärtat..

Igår satt jag i sammanlagt sju timmar och sydde på klänningen till balen. Jag hoppade faktiskt över teatern och kom en bra bit vid symaskinen istället. Den ser ut att bli riktigt läcker och jag kommer verkligen hinna i tid. Måste dock iväg och köpa spetsband och massa tyll, så det kanske jag ska göra i eftermiddag.. Jag får se hur länge jag är i skolan och hur trött jag blir. Men jag är stolt över mitt resultat hittills!

Och jag känner bara det när jag tittar ut i mörkret att fan, jag vill inte gå ända till Värnhem! Jag fr hoppas att mina pengar har kommit in på Jojo-kortet och att jag klarar mig på två cigg tills i eftermiddag. Men det borde jag nog fixa, en nu och en vid lunch. det är ändå för kallt att gå ut hela tiden!

Det känns som att det blir en bra dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar