4 november 2011

THE D-DAY!

Nu är det snart dags, några timmar kvar bara! Har lite kvar att fixa, sedan sminka mig och klä mig för min första bal! Joel ska ha frack, såklart. Han kommer bli mycket stilig! Kommer känna mig som Askungen, men jag ska då inte springa där ifrån, kommer känna mig som en prinsessa hela kvällen och tappa några skor ska jag försöka att inte heller göra. Det kommer bli så kul! Hoppas att det finns massa fina kläningar att titta på. Joel ska ha spacade linser, eller i alla fall en. Mitt hår blev svart med lilamelerade dreads, uppsatt i en boll, finfint! Nu ska jag sätta mig och lägga upp det sista på spetsen, lyssna på Alphaville och noppa ögonbrynen så att jag inte är helt röd ikväll, det hade varit sjukt jobbigt! -.-


Jag älskar när jag är på bra humör! Jag ser till och med fram över att börja skolan på måndag och starta detta roliga projekt vi har framför oss. Kommer bli spännande och jag tror att jag vet vad jag ska göra som första plagg. Ska bara kolla med lärarna om det skulle kunna gå ann. Men det är en hemlis så kan inte säga någonting mer än att det inte innehåller något tyg. Andra plagget kommer inte heller att innehålla tyg, eller jo, kanske lite. Men hela projektet är ju recycling så det är lite annorlunda, men kommer bli hur häftigt som helst! Jag kan ju säga det att jag har ju några timmars jobb framför mig... Skola-skola-skola, pepp-pepp-pepp.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar