23 november 2011



Det var en kyckling, hon hette gullefjun...



Nu är det snart dags att skölja ur håret. Spännande och se hur det blir. Kan bli fint, men det kan också bli total fail! Dreadsen ska i, helst innan halv fem. För då ska jag och Emelie ut en runda i det halvtråkiga vädret. Tur att man har trevligt sällskap! Jag ska iväg till posten och hämta ut ettpar av mina skor som kommit. Hoppas bara inte att Tullen har förstört skorna och sprätt upp sulorna för att leta efter knark, som jag drömde här om natten. Och så fick jag betala för skiten också! Vilken mardröm, haha! Tur att det inte står på avin att jag ska betala något.. Sedan efter det, eller innan, får se vad klockan blir. Då ska jag till India för att pierca mig! Denna gången blir det en Smiley ^^. Taggad som få! Nytt hår, ny piercing och nya skor. Vilken dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar