7 november 2011

Måndag igen...

Efter 23 timmars nästan konstant festande och 15 timmars sömn så är jag tillbaka i verkligheten. Balen var fantastisk och det är verkligen ett minne för livet! En hel borg full av nördar och vackra klänningar, himlen? Vad vet jag, men fint var det! God mat och dans på borden, vad ska jag säga.. Det roligaste jag gjort i år!

Nu har jag suttit här vid datorn i två timmar för att hålla mig vaken och vid liv efter en kort dag i skolan. Ikväll ska jag påbörja mitt första projekt i recycling-temat. Trött som jag-vet-inte-vad så ska jag göra grunden. Semester tack, ändå har vi precis haft lov. Totalt hjärnsläpp, hur ska jag klara den här veckan?! Jag ska nog släppa datorn och ta mig ner till affären och handla lite. Skissa lite på grunden och se om jag kommer längre. Ta en huvudvärkstablett och dricka ett stort glas vatten, en kopp kaffe och sätta på en bra skiva.


Sen vill jag bara ge ett litet hjärta åt alla som har det tufft i höstmörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar