11 november 2011

Fredag igen!

Nu har jag tryckt i mig tre kalla pannkakor med smör och socker till frukost. Hoppas på en liten socker och fett boost nu så att jag vaknar till. Kanske ska brygga en kopp kaffe också. Andra omgången tvätt är igång och ska strax slänga in den femte. Lika bra att tvätta rubb och stubb när man faktiskt har en tillåten tvättid under dagen/morgonen och inte efter kl 22. Skulle ju tvättat två maskiner igår, men det var fullt. Och jag är som en sur tant ibland, hon som tvättade inatt har inte tömt luddet i torktumlaren och inte heller tagit ut sin tvätt ur ena maskinen. Ja jag tänker i alla fall inte hänga upp det. På Bruksgatan hängde jag alltid upp, men där kände jag ju grannarna och ville gärna hjälp till. Men igår kväll, inget roligt bemötande heller, det var lika bra att bara lägga sig och komma upp i tid istället! Ska strax bädda av sängen och diska lite, sen fixa tvätt. Så jag kommer nog iväg i ganska rimlig tid trots allt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar