3 november 2011

Myskväll2000!

Kom hem gjorde jag, åt gjorde jag. Sedan var energin igång och jag, Emelie och hennes bror Viktor, som är på besök, gick till Glassfabriken och tog en kaffe. Sedan gick vi till H&M och köpte nytt smink till honom. När vi kom hem så sminkade jag honom och inspirerade honom till ett nytt trademark till hans ena band. Så det var kul. Corall fick röda lösnaglar med svarta spindlar på och rött läppstift. Sedan satt vi, jag och Corall, på hennes rum och hade skrivlektion. Det slutade med att hon kunde skriva "Puss mamma" utan hjälp. Jag tror att hon är en naturbegåvning, väldigt duktig! Lekt och stojat har vi gjort, tittat på barnprogram och dansat. det har varit en riktigt rolig kväll. Det blev även en kopp kaffe till i köket med Suss och Carina som var på besök. Igen, ibland undrar jag om hon kanske skulle flytta in, hehe. Men det är mysigt!

Jag är så glad att jag valde att flytta in på just Lugnagatan.
ÅH, vad jag trivs! <3

Nu är klockan kvart i tio och jag har FORTFARANDE inte lagt upp klänningen, det blir nog en sen kväll eller natt. Har inte hunnit göra klart hela håret heller. Typiskt mig att göra allt annat roligt istället för det jag Borde göra. Men tänk vilken kväll jag hade gått miste om. Det är värt en sen kväll! Sitter just nu hos Joel, han är på skolan och ha någon musiktävling, han kommer väl åter runt midnatt, så jag har tid att fixa lite på datorn också ^^.

Lisa Ekdahl i högtalarna.
Dags för hårfix! Lila ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar