3 november 2011

Piggelinpigg!

Idag är jag helt feberfri efter två ganska jobbiga dagar. Mitt hår är snart hela klart, ska bara i med lite extra volym. Klänningen är nålad, så den ska bara sys upp. Det blev fantastiskt fin! Visst, det finns väl lite som man kunde gjort annorlunda, men så är det ju alltid! För att inte ha sytt i mer än tre dagar så är jag väldigt nöjd! Sitter just nu hemma hos Joel, känns som att jag bott hos honom den senaste veckan. Men det har varit mysigt! Imorgon är det bal minnsan på afborgen i Lund. Ojoj, det kommer bli rysligt spännande och stort. Man kan väl kalla det min första bal, så ja, hur taggad som helst faktiskt! Ska be Joel att ta en fin bild på klänningen så att jag kan visa omvärlden hur fin jag blir, haha. Så det kommer nog att gå ganska fort idag. Ska även sy på lite paljetter på mina handskar så att de kan matcha lite. Noppa ögonbrynen, fixa naglarna, klippa luggen, raka benen, alla tjejiga grejor som tänkas behövas. Men nu måste jag fortsätta med mitt hår så att jag kan ta mig hem och packa det sista och äta lite..

Och sist, men verkligen inte minst;
BARA 10 DAGAR KVAR TILL KALASDAGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar