27 december 2011

Då var julen över. Det blev en fantastisk jul med massa mat, godis, vin och trevligt sällskap på fyra olika ställen på tre dagar. Inte konstigt att man känner sig lite trött! Och tung... Haha. Imorgon, eller idag rättare sagt, så bär det av till Berlin och Emeli! Sitter just nu i Ängelholm hos Ida och Jocke. Sängdags nu efter några avsnitt av Law and Order. Det är storm ute förresten. Jocke har rakat av sig håret igen! Och jag tänkte göra detsamma idag, fast det får bli efter första tvätten imorgon förmiddag istället. Ska bli skönt, fy fan vad jag är trött på allt hår.. Känns så skitigt på något vis. Och vad Idas dator är skön att skriva på! Och deras nya, sjukligt stora, soffa är väldigt bekväm att sitta i också. Hoppas bara att jag har min kropp i behåll när jag vaknar också, deras förra soffa var ju fantastisk att sova i!

Nu ska jag lägga mig och läsa lite ur Rikitikitavi
som jag fick i julklapp av Joel ^^.

Och Titanic kommer på bio i 3D i April! <3

Godnatt, ses i Berlin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar