7 december 2011

Hej hopp i lingonskogen!
Här sitter man klistrad vid datorn, sjuk som attan och är otroligt rastlös. Sömnbrist - huvudvärk. Illamående - näringsbrist - matt. Måtte det gå över snart!

Igår kväll tog andra aningen över och jag satt tillsammans med Emelie i köket och pysslade. Började rita på en teckning som jag skulle ge bort i julklapp. Satt i fyra timmar och ytterligare fyra timmar idag. Men nu är den klar! Har även ritat en teckning till mormor och morfar som de ska få i julklapp. När jag blir pigg nog ska jag gå ut och köpa en ram till den tror jag. Och även fixa alla de andra julklappar som jag måste komma på.. Måste även sy en kjol till Ex, uh. Helt slut på idéer.. Västen jag vill ha är bara snygg med pennkjol och pennkjol är snyggt men så tråkigt på något sätt. Jag löser det nog. Måste ha något som matchar skorna jag ska ha. Som finns bild på nedan.

Och måste bara skriva det. Vilka skamliga förslag man kan få och vilka fruktansvärda åsikter folk har. Precis som att det skulle vara okej att göra något mot dennes vilja. Det spelar absolut ingen roll vad som än står på spel, något sådant får absolut inte förekomma! Nu har jag sagt det och fan alltså, jag blir så irriterad!

Nej, nu borde jag lägga mig och hoppas på att jag blir bättre imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar