9 december 2011

Igår bakade jag pepparkakor med Corall och Angelina. Det blev riktigt bra. Vilka busungar, vi hade mjöl över hela golvet och alla våra kläder efter detta! Vi gjorde även cupcakes som var rosaoch blåa, de blev väl lite sådär, men de smakade smaskens!


Idag var jag på stan med Joel en sväng och tittade på julklappar, köpte även några. Kom hem och slog in paketen i fint prinsesspapper som jag hittade på Netto för Nettopengar, riktigt fint! Sedan gick vi ut på stan igen, jag och Emelie. Vi hittade varsin hjälm, så nu kan jag föregå med gott exempel! Ett par skridskor till mig och sedan köpte jag ett par termobyxor under första rundan på stan. Riktigt bra investering måste jag säga! Gick förbi isbanan på vägen hem och det var nästan inget folk alls, så att åka på kvällen är en bra idé. Och upplyst var det med gröna lampor. Musik och massa isfigurer, som smälte i plusgraderna, men fint var det i alla fall.


Nu har jag kommit fram till att jag är lite hungrig,
så det får bli lite köttbullar med makaroner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar