10 december 2011



Nu sitter jag ensam i köket, Sussi och Carina är ute och äter och Emelie sover in för hennes nattskift. Äter ljusblå muffins med geléglasyr på. Den smakar nästan som bananlacken man får hos tandläkaren, fast att den är blå och Inte Alls bra för tänderna. Men det struntar jag i just nu. Sista tvätten hänger på tork nu och borde vara klar inom en timme. Då ska jag duscha och klä mig lite, fundera på att handla och kanske baka lite idag också. Fast kanske någonting annat än muffins. Har suttit i timmar och drömt mig bort i chokladvärlden och skrivit ner massa goda recept på olika sorters praliner och kakor. Så jag ska nog iväg och köpa pralinformar någon dag. (Nu vaknade Emelie, så kanske lite mat på det här..) Har även målat mina nya vita pluggar rosa. Hade på mig dem som vita igår, men rosa är också fint! Och det går ju ätt som en plät att ta bort det och måla dem i en annan in färg.
Ja, får gårkvällen fick en helt annan vändning än vad vi planerat. en cider på Möllan, sedan blev planen att vi skulle till Debaser och dansa lite. Men vi trillade in på en lesbisk afton på Bodoni. Men det var roligt trots att det ja, kanske kunde varit lite fler och kanske i alla fall en eller två tjejer som var snygga.. Spännande afton blev det trots allt.


Nu, bloss.
Sen, mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar