22 december 2011

Shiit, snart är det jul! Tiden går så fort! Och tro det eller ej, men det har snöat i Malmö. Visserligen klockan nio på morgonen och det varade inte mer än en halvtimme timme.. Just nu så sitter jag hemma hos Joel och ska göra praliner, en del står i kylen redan. Men tusan vad trött jag var på det! Så nu ska jag nog göra pepparkakor istället. Ska till affären och köpa ägg så att jag kan göra kristyr. Äta frukost ska jag också göra. Klockan är halv fyra, sov 16 timmar i natt, ganska skönt. Somnade med pennan i hand. Imorgon börjar julfiranden. Fredag, lördag, söndag, måndag. Sedan upp till Ängelholm måndagkväll och vidare till Köpenhamn på tisdag och ta flyget till Emeli ^^.Hon var förresten här hos mig i förrgår till igår. Det var jättekul att få lite ensam tid med henne och prata om massa saker! Det ska bli så kul att träffas, hela syskonskaran, hos henne i Berlin!

Nej, handla var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar