27 januari 2012


Hej och god eftermiddag gott folk! Idag är det fredag. Igen. Undra hur många fredagar jag kommer att vara med om, tröttnar ju bara av tanken. I vilket fall. Nu ska jag laga middag och ta mig en dusch. Sedan ska jag hem till Magnus och passa Sally för första gången. Det ska bli väldigt spännande tycker jag! Hon är så söt den där! ^^.

Igår eftermiddag fick jag för mig att följa med Elias till Kristianstad och hälsa på alla gamlingar i Önnestad. Det var ett intressant möte med det förflutna. På McDonald's hängde fortfarande de tuffa gängen vid borden utan att äta och personalen alldeles för trötta att säga till eller få fram ett leende när man beställer. Fick vänta på bussen i 30 minuter och allt var som vanligt. I Önnestad där emot, där hade det blivit värre, samtidigt som det kändes som att jag redan hade varit uppe och snurrat på mitt rum, vid frukosten, varit på lektion och nu ätit lite fika för att sedan återgå och ha svenska. Konstig känsla. Melle jag och Johanna satt hos henne i hennes lilla stuga och spelade Yatzy. Hon har också varit rökfri i två veckor nu, så Melle blev rätt dissad.. Men lika glad var han, för han vann ju i Yatzy! Som vanligt.. Haha. Satt med en timme på Johannas bildlektion idag, så roligt!! Och en timme på Melles svenska. Varför hade inte vi henne i svenska förra året?! Hon verkade ju skitnice!

Sedan har jag kommit fram till det att jag känar på att köpa mig ett Skånekort. Och då kan jag åka de gånger jag avstår bara för att jag inte har pengar. Så den 7e så kommer jag att kunna åka vart jag vill, göttans!

Aisha står med tassarna på datorn och nosen i mitt huvud och jamar,
jag tror att hon vill att jag ska leka lite med henne..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar