22 januari 2012


I fredags åkte jag och Emelie till Köpenhamn och kollade läget. Det blev promenad längs ströget och titt i affärer. Lite middag på en sunkig italiensk restaurang, men gott var det! Fem timmar senare åkte vi hem igen. Satte mig och fixade håret samtidigt som Mikael ringde och frågade om jag skulle följa med ut och ta en öl med honom. Övervägde det i en minut och sa att han ficks kicka hem mig om jag ens tittade på en cigarett. Två öl och tre timmar senare så kom vi fram till att det inte var så kul ute. Hem och sova.


Måste älska Monkey!


Fynd! 50 pix! ^^.

Igår flyttade Emelie hem till Småland.. Hemmes föräldrar var här och hjälpte till att fixa. Själv satt jag och pillade med håret som inte blev av kvällen innan. Vinkade av dem och vinkade in Annmari och Andrea. Kul att se dem igen faktiskt! Det blev lite prat i köket medan jag fixade mig. När de åkte hemt ill Andrea igen så kom Rasmus förbi på besök, det blev en promenad och lite kaffe. Film med övriga hushållet och lite antikrundan. Mycket trevligt måste jag säga! Nu är det söndag, redan.. Jag ska hoppa in i duschen snart, äta lite frukost och klä mig. Ikväll ska jag hälsa på Magnus och hans familj, min lilla syssling Sally. Äta middag och ha det trevligt. Det blir kul att träffa dem igen! ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar