15 januari 2012


Jag ska fan klara det här! Så nu har jag varit inne på apoteket och köpt nikotintuggummi för jobbiga stunder. Mentoltuggummin för de lite mindre sugen. Ska göra upp en plan för hur det kommer att vara på hemmaplan. I skolan ska det nog lösa sig! Japp, det ska gå bra nu! Och creds till Ida som varit rökfri i en vecka nu!

Idag har jag varit på apoteket som sagt, även på Åhléns och köpt vax. 15 minuter smärta eller en halv sekund smärta.. Vax ftw! ^^. Så nu är jag len som en baby. Och igår inhandlade jag en handkräm som ska vara bra för naglarna också, sjukt mjuk kräm! Filat och fixat, så nu ska jag sluta bita på naglarna för sista gången! De är riktigt fina nu! Nu ska jag bara orka pilla ur dreadsen, kanske göra nya, tvätta, färga och fläta i igen..


Ikväll ska jag och Joel gå på bio! Tinker Taylor Soldier Spy. Den verkar spännande tycker jag! Ska trycka i mig popcorn tills jag spyr och bada i fanta. Jag gillar bio. ^^. Note: Glöm inte öronproppar nu!

Nu; städa lite och organisera mitt rum med hjälp av de nya lådorna jag köpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar