24 januari 2012

Känner vilken dålig dag det är idag! Solen skiner och jag vill bara begrava mig. Igår vaknade jag, gick upp och satte mig ner igen och grät och kom aldrig iväg till skolan. Idag vaknade jag och kände hur hela min kropp bad mig dra åt helvete, torkade en tår och kom inte iväg idag heller.. I förrgår kväll var allt prima. Det vänder över en natt.. Och hur länge det ska hålla i vet jag inte, och det suger! Precis när allt går så bra, när allt känns så bra, allt rullar på som det borde. Det är då det ska sätta stopp. Är jag inte ledsen så är jag sjuk. Är jag inte sjuk så är jag bara lam. Är jag inte Bara det så är det kanske som idag. Allt. Ledsen, arg, trött, ängslig, orolig, stressad och allmänt hej-kom-och-döda-mig-en-stund. Känner hur det stormar, verkligen. HAT... Just nu. Nu ska jag lägga mig på sängen en stund tills det är dags att tvätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar