17 januari 2012


Nattgrodor

Och ikväll/inatt krockade plötsligt en lösning med min oro inför projektet. En uppenbarelse, vision, kalla det vad du vill! Nervositeten har lagt sig lite och det känns kul att vakna imorgon! Även om jag kommer i säng så sent.. Färgkartan kommer bli röd,svart och vit. Materialproverna kommer att bestå av bomullsväv med stretch, äkta svart läder, och något ännu okänt. Accessoarerna kommer att bestå av läderhandskar och huvudbonader. Huvudsakligen herrkläder med även ett och annat damplagg. Oj vad jag bjöd till..

Ibland blir jag trött på all energi jag äger och inte kan ödsla bort! Det är ganska frustrerande. Jag tror att det beror på lite missar i rutinerna och jag är SÅ glad över att det inte har lutat åt andra hållet! Inte efter en så här tröttsam höst!



Åter till icke-negativt - Ett substantiv från önskalistan
Nu är det är bara 150 (ish) dagar kvar till sko-köpstoppet är över, wie! ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar