27 januari 2012


Nu har jag suttit barnvakt åt Sally. Ååh, vilken liten sötis! Lite putt de första tjugo, men sen kom hon ut med hela resväskan med leksaker, klossar och första-hjälpenkit i plast. Vi ritade och åt lite godis och frukt, byggde torn och läste sagor. Mitt i det hela skulle vi byta blöja. När vi kom in på toaletten så kom jag på att jag aldrig bytt i hela mitt liv. Men byta var ett måste, så det fick gå. Det var inga reaktioner innan detta för att det föll så naturligt att man klart Ska byta, men sen att jag aldrig hade gjort det, hade jag ingen tanke på, haha. Men allt gick bra! Nu är jag hemma, suttit med Alexandra och Sussi, pratat lite och smakat deras nybakade bröd. Nu ska jag ta en dusch och borsta tänderna, så kommer nog Joel och hälsar på snart ^^. Så det blir tidigt i säng, känns skönt! Kanske ska kolla på AR om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar