3 januari 2012

Okej, så här är läget.. Börjar bli sjuk, Igen. Ont i halsen, hostar upp en del av mina lungor och alla de glada färgerna. Men vad förväntar man sig av att sova åtta dagar i 15 grader.. Fryser, ont i magen, huvudvärk. Och grädden på moset. Min höft har helt ballat ur, så nu haltar jag också. Jag är så pigg just nu.. Det ska bli skönt att komma hem till Sverige igen, även om en storm väntar oss. Dela en säng med någon som har en normal kroppstemperatur!

Idag var jag och Ida ute på upptäcktsfärd. Vi skulle ta oss en titt på Berlinmuren, men när vi kom till stationen så kom vi fram till det att det var långt att gå, aj, kallt och mörkt. Så vi åkte tillbaka och hoppade av på Alexander Platz och tittade in i ett sjukligt stort köpcenter. Jag hittade en fin kavaj och Ida en tröja, på New Yorker. Sedan begav vi oss hem och dessa Jävla (Benjamin-betoning) trappor! Aj, som satan!

Nu lagar vi mat.
Dags att fixa sallad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar