16 januari 2012

Ritar självporträtt som kvällsaktivitet.

Suttit vid ett ljusbord i skolan hela dagen och kom fram till tre bra skisser som jag kan ha som grundmall. Men hela min idé verkar vara lite väl spretig, så det känns som att jag är på ruta ett igen... Suck! Men jag ska se vad jag kan göra år saken. För kommer jag inte på vad jag ska göra så kan jag inte börja skissa och inte heller göra min moodboard. Jag kan inte inhandla saker som jag ska sy upp eller komma någon annan vart. Så detta suger ju..!

Äh, men en annan sak! Jag har idag varit rökfri i tre hela dagar! Inte så länge, men man måste ju börja någonstans! ^^. Hoppade av på Värnhem efter skolan och tog en promenad hem. Passade på att köpa lite clementiner på vägen också. Vi stekte pannkakor och jag har suttit och ritat hela kvällen sedan dess. Halv nio är klockan och det känns som att jag ska somna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar