19 januari 2012

Tog ofrivillig sovmorgon idag, vet inte vad som hände. På vägen hem kikade jag in på House of Pain och visade min skiss. Så onsdag nästa vecka har jag fått en tid. Det ska bli så sjukt spännande!! Taggad som få, verkligen! Nu sitter jag hemma och funderar på att laga någon lunch eller ett mellanmål. Sedan ska jag dra fram alla papper och pennor igen och designa klar andra halvan av kollektionen. Har redan valt ut två som jag ska sy upp, men troligen blir det kanske tre. Om jag hinner! Sedan ska jag sätta mig med en annan teckning tänkte jag. Borde även tamig ner till Länsförsäkringar och få bukt på min internetdosa, men jag orkar inte. Det är alltid samma kille jag träffar när jag har problem, börjar bli pinsamt nu.. I vilket fall, nu ska jag sätta igång ugnen och ner i källaren och boka en tvättid..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar