11 januari 2012


Vaknade i morse och ville verkligen inte gå upp. Ville ligga i sängen och mysa hela dagen! Men slutligen så var jag hemma strax innan tio. Emelie kastade sig in i duschen och jag gjorde någonting åt min hunger. Sedan satte vi oss på mitt rum och sminkade Emelie till Rikards fina stämma. Fixade håret och snörade på korsetten. Vid ett gick vi tillsammans med Elias till fotografen, som var en aning märklig, och fick mina kläder fotade. Efter det hela så tog vi en promenad ner mot biblioteket och tog lite fler foton.



Sedan promenerade vi genom stan, först ut var Monkey. Där hittade Emelie bland annat en tröja och jag hittade en plånbok, väl behövd! När vi kom upp till Triangeln igen kom vi på att vi ville äta ute för en gångs skull, så det var ju bara att traska genom stan igen, för Max var det som gällde! efter maten rullade vi mätta och belåtna in på Tiger och fyndade en presskaffe'kokare', ett nagellack, kryddburkar och lite garn.



Project Runway, det nya gamla!
Hej svej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar