8 februari 2012

Busminen ni aldrig ser.. ._.

Seriösa minen ni alltid ser :P

Jag älskar mitt hår, haha...


Igår natt vaknade jag vid tre och hade en mardröm. Sedan vid fyra och kunde inte somna om. Vaknade igen vid sju och sedan runt tio, trots att jag var groggy. Igår kväll somnade jag inte förens sent, runt halv tolv, när jag borde somnat vid tio också då sömntablett. Vaknade fyra i natt igen av en mardröm, som jag minns väldigt väl, ruskigt! Sedan vaknade jag igen klockan sex och tänkte Vafan, låt mig sova.. Igen vid halv åtta och gav upp. Drog mig en halvtimme och gick upp. Hann inte mer än bädda sängen, öppna min dörr och vara på väg till toaletten för att morgonkissa innan allt prat satt igång. Förstår inte folk att man behöver Minst fem minuter (Helst en timme) på morgonen innan någon frågar om man vill ha kaffe och börjar berätta en historia om gammal sur kaviar. Vad fan är problemet? Sluta prata med mig när jag ringer viktiga samtal till myndigheter, stör mig inte när jag läser, berätta inte allt som hänt i ditt liv de senaste tjugo åren. Du behöver inte gråta tre gånger om dagen för bagateller. Så ostabil. Jag saknar den tystnad och harmoni som fanns i den här lägenheten för två veckor sedan. 18 dagar kvar.. Hade huvudvärk innan jag satte i dreadsen.. Jag vill liksom inte överge Sussi för att gå in på mitt rum. Låt oss lida tillsammans! ._.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar