24 februari 2012

Finfin vecka i Göteborg måste jag säga! Det var skönt att få slappna av och ha det mysigt med ett glas vin, melodifestival och fint sällskap! Det vill jag verkligen göra om! Keligaste (och hårigaste) katterna <3! Tussi kelattackerade mig packning när jag kom hem, jag tror att hon hade tyckt om Jean-Pierre, speciellt nu när hon gärna vill ha en pojkvän. Undra om det finns lesbiska katter.. De hade nog velat Mao som kompis också för den delen.


Sedan träffade jag fin kusin Jenny också! Och Hennes fina katter. Jag älskar katter, vet inte om jag nämnde det men så är det! Det är också det ända jag har bild på, nästan. Men vistelsen i Göteborg är finare i mitt huvud än det kan bli på bild. Har bestämt mig för att besöka Göteborg lite oftare än jag tidigare gjort. Jenny och jag kom också överrens om att ses lite mer. Så hon kommer troligen ner till Skåne och Malmö redan den 9e mars! ^^.

Min visit har även fått mig på andra tankar, bra sådana! Nu ska jag bara organisera och sortera dem så att mina handlingar inte skapar kaos. Så tack för nya erfarenheter. Jag gillar er ^^.


1 kommentar:

  1. Åh, vilka fina katter! Men när det gäller lesbiska katter, måste man, tror jag, låta bli att förmänskliga katter, de har svårt för / avskyr alla djur utom mäniskor (som de väl föraktar?). Min katt fick möta en parant honkatt (och hon var mer än parant, en riktig raskatt från venedig och allt!) och han fräste och tjöt när han såg henne. (ps. han är singel).

    SvaraRadera