12 februari 2012

Hare it goes again.. Fan vad energilös jag är! Sovit knasigt inatt också. Vaknade sista gången vid elva tiden av att min arm sov från axeln ner i fingertopparna. Ingen känsel över huvudtaget! Försökta flytta på den, men det gick inte. När jag lyckats röra på mig så skulle jag lyfta armen, men kunde bara lyfta på axeln, så armen flög rakt i huvudet på mig själv. Aj min näsa! Fick ta min andra hand och flytta på den.. Sen låg jag och tittade på mina fingrar som jag rörde på, men som inte rörde sig. det var så sjukt.. Minns inte hur jag låg, men vill ju inte göra om det!

I eftermiddag, om typ två timmar så ska jag hem till Choken och göra en avgjutning av min överkropp som ska befinna sig på premiären till Wicked Mill Variety på Tango Palatset den 25 Februari. Det blir spännande! Så nu ska jag in i duschen och så snart klä på mig. När jag kommer hem blir det sängdags tidigt. Ska upp och tvätta morgon klockan 07. Ända tiden innan Kalasandet och Göteborgsresan.. Suck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar