9 februari 2012

Jag vill inte ens skriva som vad som hänt idag.
Det är så sjukt att det inte är klokt.

Dagen började med att jag får en pissig morgon. Utan frukost och utan lugn. Sedan står jag och väntar på första bussen mot skolan. Hoppar av i Rosengård och väntar i typ tio minuter på nästa buss. Ser fel och tror att det är buss nr 33. Men i själva verket är det buss 32. Åker en bra jävla bit till nästa hållplats och går över vägen, lite smått irriterad och sjukt frusen. En kvart senare tar jag bussen tillbaka till Rosengård, tar trappan upp och går över bron som går över en 3x3 filig väg och håller påatt blåda omkull i snöstormen. Tar trappan ner och väntar på nr 33 i tio minuter.

Har en väldigt givande samtal med Tina. Det tackar jag för!
Känner mig väldigt tacksam över att du peppar mig och hjälper mig!
Hoppas att du läser det, annars får jag säga det till dig,
eller så gör jag det ändå! ^^.

Åker hem, byte i Rosengård igen. Blåst men lite sol till Lugnet.
Kommer hem och helvetet bryter loss.
Mer vill jag inte skriva om..

*censur*

Så småning om får jag till slut, efter tre timmars lugnande och 'kräkande' på mitt rum, efter tio timmar utan mat, i mig två skivor bröd. (Nu mår jag illa, måste sova..)

En trevlig kväll dock med Sussi, Carina, Corall, Vilgot och Martin! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar