9 februari 2012

Och åter till något kul - still 9e - 01.03

Idag har jag storstädat hela lägenheten!
Jaaaag haar; diskat, slängt sopor, fixat en pappersinsamling, rensat kattlådan, Dammat bort och hyllor (tog en paus, drack kaffe och kelade med kisarna lite) Tvättat handfaten, smådonat, sorterat in ett halvårs räkningar och försäkringar och sjukintyg i en fet pärm, damsög, bytte sängkläder och bäddade sängen i mitt rum, möblerade om lite bland förvaringen, bäddat soffan ställt i ordning alla tusen skor och skurat kaffekokaren och toaletterna lite. Satte även upp mitt skynke i mitt rum och spikade i lite fler spik för mina skärp och hårband.

Nu fattas en byrå, en slagborr och kanske en fin anslagstavla!

Tror att det var allt. Ville skura golven, men någon, undra vem, hade lagt ett par jeans i blöt, undra när de hittas av rätt person. Ville även putsa fönster, men det orkade jag inte.

My room!
Supermysigt med den nya lampan och mitt skynke! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar