14 februari 2012

Satte igång med tvätten igår efter många om och men. När den var klar runt elva tänkte jag lägga mig en stund, men jag öste ut allt ur min garderob i en hög på golvet och kastade en del och vekallt fint och prydligt, hängde upp allt som borde hänga så att jag skulle få plats. Behöver fortfarande en byrå dock. Omorganiserade i min hylla också, så nu har jag lite mer plats. Kanske lite praktiskt, men det få vara så så länge. Sedan blev det en dusch och Joel kom hit. Vi åkte skridskor hela eftermiddagen, i typ tre timmar! Kände mig som Bambi den första timmen, men sen började jag slappna av och ville inte alls gå hem. Men började få lite ont, så lika bra det. Han lagade middag som klev kalas! Och sedan tittade vi på en supersöt film och hade det mysigt och trevligt! Idag kunde jag inte öppna mina ögon. Sömnbrist2000, tror jag tog igen några timmar idag.

Idag är det Alla <3 Dag ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar