17 april 2012

00.59

Lite skevt dygn.
Nu har jag precis fått hjälp av Cisci att kunna ladda över bilder från telefonen till datorn, tack som tusan! Lyssnar på Imogen Heap och tänker på vad som skall göras fram över och undrar varför jag alltid blir kreativ nattetid.. Funderar på att ta tillfället i akt, tända lampan och skriva en lista och sätta upp på väggen. Göra en tidsplanering och försöka hålla den så gott jag bara kan! Jag är taggad över att ta tag i mitt liv och ägna mig mer åt det jag vill. Och inte haka upp mig på att jag måste hålla på med textil bara för att det alltid varit en dröm, jag tänker lägga det åt sidan ett tag och jobba med mina andra inspirationer jag har. Fotografering, tatuering, teckning. Det är okej att lägga saker på hyllan, ta en paus från det, vad det nu än är, det är så sant som det är skrivet!

Japp, det var det tror jag..
Orkar inte skriva mer.
Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar