4 april 2012


Kvällen känns bra! Humörsvängningar suger, haha. Bra när det är åt rätt håll dock! Det finns så fina människor i den här världen, måste lära mig att se det när humöret är på fel håll också! Har fått i mig lite mat och en bit choklad som var helt onödig. Måste stoppa mitt godisintag innan det går över styr, haha!

Sitter och lyssnar på musik och njuter av tystnaden lite. Ida är hos Loren, tusen kramar till dig, Loren! Hoppas allt löser sig! och jag sitter här själv med katterna. Ska hoppa in i en dusch nu innan det blir för sent och sedan borsta tänderna och placera mig själv i soffan och mysa lite innan jag lägger mig till ro.

Imorgon återvänder jag till Malmö. Det blir nog en kort sväng hem om och lämna av mitt bagage och sedan ska jag ut en runda på stan och träffa en nyfunnen vän och fika. På kvällen ska jag hem till Joel och mysa och sedan sova gott gott och pusta ut lite innan storbaket sätter igång på fredagen innan Bos kalas på lördag!

__



Och det var kalasfint att få träffa Kinjaninja och Cisci idag!
Ska lägga upp en sötis bild sedan imorgon när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar