16 april 2012


Måndag.
Idag har jag fixat klart håret efter ett ryck jag fick i ren frustration igår kväll. Svart. Men det känns himla skönt måste jag säga! Mer än det har jag inte gjort. Stekt pannkakor, jätte många pannkakor. Så nu har jag både ont i huvudet och mår illa.. Självförvållad smärta, hej! Så nu ska jag strax avsluta och krypa ner i sängen och hoppas på sömn inom kort!

Det händer mycket nu, så som i kroppen och utanför kroppen. Jag har ringt många samtal, skickat många mejl och besökt många personer. Det kommer bli lika mycket till, men nu känns det ändå som att jag har börjat ta tag i mitt liv lite mer, det börjar hända saker, det rullar på. Nu ska jag jobba på det där med att prioritera och hela tiden en-sak-i-taget!

Note to myself; Mycket viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar