4 april 2012


Vaknade igår efter många fina dagar och kvällar hos Joel. Fick på min kläder och begav mig hemåt för att packa en liten väska för att sedan fortsätta mot tåget till Ängelholm. Ida mötte upp mig på stationen och vi gick och handlade lite och gick sedan till kyrkogården och mötte upp mormor och morfar, lämnade blommor, hade en tyst minut och åkte sedan hem till Ida. Det blev god middag med potatisgratäng. Sedan åkte mormor och morfar hem och Ida och jag satt som utslagna vid köksbordet i fyra timmar och lyssnade på musik, skypade med Emeli till vi gick och la oss och somnade som stockar.

Nu sitter Ida och pluggar lite jag sitter här vid datorn som jag inte gjort på väldigt länge. Även om jag hänger på Facebook hela tiden via mobilen, haha. Är helt beroende av min telefon >< Told you! Dricker lite kaffe och ska inte göra mer än ett ärende idag, skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar