25 juli 2012

Svettäckeldag

Var kom värmen ifrån? Över 20 grader idag och fy fan vad jag har svettats! Kroppen har ju inte heller fått en chans att få ställa om. En hel dag på jobbet, knappt någon ventilation och spring i trappor, pju! Sedan har jag pluggat. Det går lite segt, men det går framåt i alla fall.. Imorgon måste jag sitta länge.Har även sökt 7 nya lägenheter idag.. Vid 18tiden gick vi hem till Cisci, Danne och Kinja och grillade lite. Begav mig till stationen för att säga hej till Joel när hans tåg skulle göra mellanstopp mot hand resa. Men när jag hade svettat mig ner på cykel så är det fel på ledningarna i Helsingborg, så fick cykla tillbaka och vänta en halvtimme innan de började rulla. Så svettade ner mig ännu en gång. Då skulle tåget bara till Halmstad, så jag fick turen att umgås med honom tills nästa skulle gå, bara att det blev ytterligare 25 minuter sent. Tur i oturen, det var mysigt! <3 Förutom alla myggen! Tror inte att jag riktigt tål myggorna, Fick åtta bettoch de blev 1-3cm stora, svullna, röda och kliade och gjorde ont. Känns fortfarande!



Jaja. Nu sitter Ida och jag och tittar på SYTUCD.
Har huvudvärk och är helt slut! Sovasova snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar