3 juli 2012

Tjoho för sommarjobb!

Tjoho! Min första riktiga jobbdag är över! Och det gick galant. Eller ja, nästan. Högläsning är inte riktigt min grej, men jag reder det nog! Efter jobbet hängde jag med Annmari tills hennes buss kom, sedan cyklade jag och handlade lite mat och andra nödvändigheter. Kom hem till Jocke och kände hur min hjärna ville glida ur mitt huvud och lägga sig i en liten slemmig pöl på golvet och bli trampad på. Kröp ner i soffan med filt och kaffe och tittade på Pirates 4. Men hann inte se klart den, så det får jag göra en annan dag. Nu sitter jag hos Ida igen med mat i ugnen i väntan på att hon ska komma hem. Då blir det gott med Fanta och Law and Order. Kommer somna som en liten bebis ikväll. Ny dag imorgon, nya tidningsrubriker, haha. I can do it! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar