13 september 2012

Trötttrötttrött 22:13

Idag har jag sytt myst i sängen, hängt med Hanna och haft det jätte trevligt med sång, gitarrspel och middag på restaurang. Vi och våra roomieromantiska middagar för två. But i like it ^^. Har sytt två gardiner till, 3 to go! Det blir verkligen fint nu när sakerna kommer upp på väggen. Nu väntar vi bara på besked från vår hyresvärd angående om vi får adoptera två kattungar från Malmös katthem. *hoppashoppas! <3 Känner mig inte hel utan kattsällskap!

Lagt mig tidigt, så trött som jag är. dygnet börjar ge sig, nu ska allt annat bara falla på plats! Det ska nog bli bra! Telefonsamtal med finaste Joel och imorgon kommer Olga och hälsar på. Det ska bli hur kul som helst! Sista gardinen till vardagsrummet ska fixas och kanske två till köket om jag orkar. Plugga ska jag också göra!

Nattnatt, ny bra dag imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar