3 november 2012


0237
Somnade inte förens vid halv fem i morse och fick gå upp klockan nio för att hinna i tid till mitt läkarmöte. Cyklade vilse och blev sen, fick prata med en som ställde för många frågor på en gång - förvirring- och fick inte sagt allt jag ville. Fick inte hjälp med det jag bad om och allt slutade med att jag ville spy och gråta och cyklade hem med ångest 2000. Låg i sängen i timmar utan ork, tittade på en film, åt lite popcorn och surade. Övervägde att sova, men höll mig i kragen trots allt, well done!
Men det hela fick en helt annan vändning då jag fick finbesök som hade med sig chips och dipp med läsk. Vi tittade på en film som vi båda tycker om mycket och fått prata massor! Lyssnade på klassisk piano och hela Phantom of the Opera medan vi pysslade med pärlor. Tack Lars för en fin kväll! Det behövdes verkligen!

Nu ska jag sova gott och peppa inför en bra morgondag med Annmari
och en kommande kväll med maskerad och utgång på Neostalgia med Joel och andra.

Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar