16 januari 2013

Fin afton!


Vilken dag! Hanna och jag körde ett race i stan och fixade en del ärenden. Har även ringt lite telefonsamtal och betalt räkningar. Botade lite ångest med att börja måla på garderoben och det tog inte många minuter innan vi var helt hooked på det! Så vi målade och målade tills den slutligen blev klar! Och så nöjda vi är med resultatet! ^^. Planerar redan fler roliga samarbeten som vi tänkas göra. Ska bli kul! I sista konstpausen kom jag fram till vad jag ska klä ut mig till på nästa Wicked Mill - Catwoman! Designat en outfit som kommer bli kalasfin. Så imorgon funderar vi på att skita i tvättiden och åka till Svågertorp och titta in på Stoff & Stil och se om vi kan hitta något roligt tyg. Ska även in och se om jag kan fynda mig lite rep och mer svart tejp - för här skall tillverkas piskor! Så nu har jag fullt upp att göra de kommande två veckorna! Och det känns kul! ^^. Så nu är det nog dags för lite sömn så jag orkar imorgon, inte för att jag skulle tro något annat hur som.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar