7 december 2013

Lördag.


Idag har jag och Jessica varit en runda på stan. Hittade ett topcoat, ett fint lack och en glasfil för naglarna. Lite mer garn för julklappar, tio rustikljus i olika färger och ett pepparkakshus! Så nu har jag att pyssla med. Två timmar var nog liiite mer än jag egentligen orkade och kallt och blåsigt är det ute också. Men nu är jag hemma igen, värmer mig och jag har insett att jag ler lite för mig själv varje gång jag känner lillen sparka efter att det varit stilla en tid där inne.

Vecka 27 har jag gått in i idag och har snart gått upp tio kilo. Ökat en storlek i kläder (ja, förutom magen då, där jag ökat betydligt mer..) känns gött! Det blir en frisk liten krabat av detta! <3 under hundra dagar kvar nu. 

---



Kvällens pyssel! ^^ 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar